Thema-avond Werkgroep Exact - De financiële sector: Wat ging er nu exact mis en wat zijn de oplossingen?

Als vervolg op de avond met Bas Eickhout in november 2011 over het ontstaan van de eurocrisis gaan we nu dieper in op de structurele en fundamentele oplossingen. Wat ging er nu exact mis in de financiële sector? En wat was de rol van bètawetenschappers daarin?

Aankondiging: thema-avond Werkgroep Exact

De financiële sector: Wat ging er nu exact mis en wat zijn de oplossingen?

Als vervolg op de avond met Bas Eickhout in november 2011 over het ontstaan van de eurocrisis (zie http://werkgroepexact.groenlinks.nl/Crisis+in+Europa) gaan we nu dieper in op de structurele en fundamentele oplossingen. Wat ging er nu exact mis in de financiële sector? En wat was de rol van bètawetenschappers daarin? Daarover, en over de mogelijke oplossingen, spreekt Rens van Tilburg, onderzoeker van de financiële sector bij SOMO en het Sustainable Finance Lab. Hoe komen we tot een financiële sector die voorop gaat in de transitie naar een duurzame samenleving?

Wanneer: Woensdag 14 maart van 19.30-22.00 uur

Waar: Landelijk Bureau GroenLinks, Utrecht

Aanmelden: als je van plan bent te komen, laat het ons dan even weten via werkgroepexact@groenlinks.nl.